tisdag 24 augusti 2010

Ombyte förnöjer!

Har inte uppdaterat på ett tag nu ser jag, har haft fullt upp den senaste veckan. Var i Kalmar med min kära pojkvän, det var så mysigt! Hade sådan tur med vädret! Vi åkte till Öland, var på Solliden och kollade Borgholms slott, var på Kalmar slott, åt på mysiga restauranger och gottade oss ordentligt!










Nu är det exakt en vecka kvar till skolan börjar och jag avslutar ledigheten med ett sista besök hos mormor och morfar i Falkenberg, så just nu sitter jag tillsammans med mamma i husvagnen, vi ska åka hem i eftermiddag, här har vi tyvärr inte tur med vädret, blåser storm och regnat har det gjort.

På fredag ska jag åka hem till Borås med all min packning, ska packa upp allt och hinna med att plugga lite. På lördag ska jag åka och hälsa på farmor och farfar, efter besöket i Grästorp blir det hem ljuva hem som gäller. Skönt att vara hemma några dagar innan skolan drar igång.

Nu har jag förresten köpt en ny telefon, det blev en Nokia 3710, passar mig perfekt. Den var slutsåld överallt så jag fick beställa den på internet, den har nog kommit på fredag förhoppningsvis så jag kan hämta den när jag åker hem!

Blir brunett på torsdag igen..... Trivs inte i det blonda längre, den tiden är föbi känner jag. Nu är det mörkt som gäller för min del, ser ut som en barnunge i det ljusa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar