onsdag 22 september 2010

Glader men också trötter

Det är nog något som inte riktigt stämmer när jag sover till 10.30 utan att vakna en enda gång. Är nog fortfarande någon liten elak, seg förkylning som gömmer sin inom mig. Tränade igår och det gick kanon! Riktigt härligt att få röra sig och känna sig nyttig. Då kände jag mig inte begränsad av någon förkylning men sömn verkar jag ju ändå behöva... Nåja, nu ska jag snart gå ut på en powerwalk hade jag tänkt, behöver lite luft, blir inne hela dagen annars. Ska köra Mattias till Borås Arena i eftermiddag, han ska på fotboll med jobbet. Efter att jag släppt av honom ska jag åka till guldsmedjan och lämna in förlovningsringen och ringen jag fått av farmor med diamanten. Jag får vänta knappt en vecka innan jag får tillbaka det färdiga resultatet. Passar på att åka till gymmet efter det när jag ändå är ute och åker.

Imorgon är det dags för praktik igen mellan 14.00-21.30. Innan dess ska jag göra Creme Brulee som vi ska ha till efterrätt på lördag när Katrine och Josef kommer på middag. Gör den i god tid så den får stå till sig, men ytterligare en anledning är att jag inte hinner annars. På fredag efter praktiken åker vi till Göteborg och stannar till lördag, sen blir det lite handling på hemvägen och laga mat som gäller. Det kommer bli mysigt att träffas igen, det går (tyvärr) ett tag mellan gångerna...

Ska serveras med vaniljglass och hallon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar