fredag 29 oktober 2010

Disappointment

Jag som trodde att jag skulle få sola idag...

Åkte ner till stan för att köpa solkort och sola för första gången, men det blev inget med det. Det fanns inget CitySol, jag är helt säker på att jag har sett det ligga där jag var, jag var på den adressen som stod på deras hemsida och letade, men icke! Ringde och ingen svarade. Jag förstår inte, om de har stängt borde de ju skriva något om de på hemsidan...
Ska maila också men får jag inget svar där heller så får jag leta upp en annan salong helt enkelt. Verkade så bra och fräscht där dock, men vad ska man göra.

Ska ägna resten av dagen åt mitt arbete, dags att börja på resultat delen, det går framåt, skönt det! I eftermiddag åker vi till Gbg, Mattias lämnade in bilen igår, för de skulle fixa lite saker som inte var åtgärdade när vi köpte den. Idag är det förhoppningsvis dags att hämta den. Vi stannar över helgen. Jag ska sova hos mormor och morfar inatt. Det var inte igår! Like in the old days, mysigt.

Nu ska jag först ner till källaren och hänga ner mina tunna jackor och hämta upp vinterjackorna, det är dags nu. Fast de senaste dagarna har det i och för sig inte varit kallt, bara grått och rått. Men men, någon dag måste det göras, varför inte idag. Jag har frusit tillräckligt många gånger i vår/sommarjackorna nu.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar