söndag 17 oktober 2010

En lördag fylld med roligheter

Vilken dag jag hade igår! Tentan kändes så bra, den påminde till 90% om den sista övningstentan jag gjorde. Sådan tur, härligt. Jag skulle bli oerhört förvånad om jag får ett negativt resultat.

Efter tentan bar det iväg mot Gbg. Lämnade min väska och sen åkte mamma, pappa och jag till Orust för att hälsa på Charlies uppfödare. Charlies syter Zanna har fått fem underbart söta valpar! De är 6 veckor gamla nu och helt bedårande. Det var nära...riktigt nära, men förnuftet fångade oss.

På kvällen var det dags för Robert Gustafsson på Rondo! Vi åt på en jättemysig restaurang innan showen. Så mätta och goa tog vi våra platser på andra raden, det var så nära scenen att det kändes som att man var mitt på den stundvis. Kanonplatser verkligen! Han är så himla bra, har lite kramp i kinderna idag efter allt skratt. Satt med ett stort leende på läpparna under den nästan två timmar långa föreställningen. Han får ett klart MVG! Han är som han är, sveriges helt klart roligaste man.

Nu ska jag göra mig redo för att åka tillbaka hem, om en liten stund kommer Mattias och hämtar upp mig. Blir äta lunch och sedan iväg till sjukhuset för ett kvällspass på praktiken. Tidigt pass imorgon och sedan ledig tisdag och onsdag. Ska börja med studeuppgiften då. Pang på nästa projekt som också är det sista innan den här terminen är slut för min del, om drygt tre veckor. Blir en lång ledighet fram till starten av termin 5 i januari. Härligt att ha det framför sig. Med facit i hand är jag glad att jag var tvungen att dela upp termin 4 på två terminer. Tid för återhämtning och motivationen har aldrig varit så stor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar