onsdag 27 oktober 2010

Lite shopping i höstrusket

Var på stan idag en sväng med mamma.
Hon skulle fixa till sina naglar på NK så vi åt frukost där innan. Scones och kaffe latte, mums. Köpte en blå jacka som jag tyckte var elegant, lite roligt med en annorlunda färg. Passade bra till mitt mörka hår och blåa ögon! Hittade en halsduk som passade så bra till jackan så den köpte mamma till mig. Fick även en handkräm och en ny makeupkräm eftersom den jag köpte för ett tag sedan var värdelös, blev alldeles torr i ansiktet. Tack! Det är så mysigt att komma till stan, idag var vädret ingen höjdare dock, blött och eländigt.





Jag beställde bootsen idag, de som jag skrev om för ett tag sedan. Ville från början ha de mörkbruna men de fanns inte i min storlek. Nu har jag ändrat mig, de ljusa blir det. Kom på att de mörka blir lite som svart och jag vill ha en lite annorlunda färg att variera med.


Förresten, jag hade inga hål! Wonderful.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar