torsdag 25 november 2010

Julfint i stugan

Jag ångrade mig. Det fick bli lite mer pyntning än vad jag först hade tänkt mig. Kände mig inte helt tillfreds innan. Det blev så omysigt med lite pynt, fick ingen känsla. Eftersom vi inte har så enorma ytor att pynta så tog jag mig i kragen och gjorde det igår kväll. Nu har jag fått mer julkänsla och jag känner mig nöjd! Det doftar härligt av lingon i lägenheten efter de röda blockljusen, julgardinerna är uppe och tomtarna pryder lite olika platser i lägenheten. Ska köpa en julstjärna (blomman) och ställa i sovrummet så det blir lite mer julfint där också. 
Sedan är det bara våran lilla bordsjulgran kvar men den får vänta tills några dagar innan lucia.

Merry Christmas!












De här fina rosorna fick jag igår av älsklingen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar