torsdag 18 november 2010

Long time no see

Nu är det snart helg igen, vad tiden gååår! I lördags sov mina kusiner Emma och Sandra hos mig, vi köpte thai och hyrde film. Det var väldigt mysigt, får göras om snart. På söndagen åkte vi hem till mormor och morfar på fars dag middag.

Två inte så bra filmer... Den ena var dock värre än den andra. Osis!

Mörk bild men det ser så omysigt ut med blixt på kameran...

Lördagsgott!

Underbart god Thaimat, mycket får man med!

Linslus?

Så ska det se ut.

Ja, vi la oss rätt sent. Ja, vi är nyvakna.

 Idag har jag haft min sista praktikdag på sjukhuset, underbart jäkla fantastiskt skönt!!! Har haft det bra och lärt mig massor men det blev lite segt på slutet. Nu är det över och därmed även min termin eftersom jag delat upp den. Nu ska jag satsa fullt ut på den fristående kursen jag läser. Tenta den 9/12, dags att börja plugga. Det är väldigt intressant så det lär inte vara några problem, hoppas att tentan inte är för stor och svår dock... Imorgon förmiddag ska jag till sjukhuset och ha mitt slutbedömningssamtal, lämna passerkort och nycklar. Äntligen.

Nu blir det slappa i soffan som gäller en stund, sedan ett step pass på friskis. Underbart att vara igång med träningen igen. Blir tre gånger den här veckan. Det känns lagom, ibland blir det två. Jaja, jag är flexibel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar