tisdag 9 november 2010

Välkommen vintern!

Då var det vitt ute igen. Den långa vintern har startat... Nåja, det här vädret föredrar jag många gånger före regn och höstrusk.

Idag har jag värk i kroppen efter gårdagens aerobicpass! Det var ett tag sedan jag tränade sist, har inte haft någon lust eller energi men nu känner jag att den har kommit tillbaka. Det var riktigt roligt igår,bra musik och ork att ta ut sig riktigt ordentligt. I eftermiddag blir det dansaerobic, lite svårare stegkombinationer men kul.

Ska skriva färdigt diskussionen i arbetet idag så att jag kan skriva ut och lämna in det på seminariet på fredag. Skönt att vara ytterligare ett steg fram. Vi får väl se om det blir något att komplettera i arbetet, kan bli så men ärligt talat så gör det mig inget. Skönt att få in det bara!

Var på sjukhuset igår och planerade in de dagar jag ska göra som komplement för dagar jag varit borta. På den avdelningen jag är på är de som sagt väldigt noga med att antalet timmar stämmer. Bara att rätta sig efter det, så jag ska ha prakik imorgon och på torsdag denna veckan, tis-ons-tors nästa vecka. Sedan är jag färdig, skönt.




Dags igen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar