fredag 17 december 2010

Snart åker vi

Det drar ihop sig, ikväll åker vi till Göteborg. På Söndag bär det iväg mot Hemsedal. Fick packat klart igår, gick smidigt. Fick ner alla mina saker plus sängkläder i min rullväska vilket var lite av en nödvändighet på grund av platsbrist. Vi ska åka fyra personer plus en hund med packning, mat och julklappar... Det fanns ingen möjlighet att sväva ut när det gäller klädval. Det nödvändigaste fick plats. Perfekt med leggings och tunikor som inte tar så stor plats!

Idag har jag återigen lite att pyssla med, sitter inte sysslolös direkt... Ska ner på stan och fixa en julklapp som inte blivit köpt ännu. Ska köpa hårfärg också , tänkte färga håret imorgon själv för första gången. Känner att det blir så mycket pengar som läggs på håret, många färgar själv och det blir bra resultat. Mörka toner är dessutom mycket lättare, de ljusa färgerna vill gärna bryta av i konstiga nyanser. Det blir spännande att se resultatet men jag tror det bli kanon. Ska köpa en färg nära den jag har, chokladbrun eller liknande.

Stolt och glad för min kära pojkväns skull då han skrev på kontrakt hos Skanska igår. När skolan är slut nästa jul har han ett jobb som väntar! Grattis!

Jag är redo för den stora utmaningen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar