torsdag 27 januari 2011

Lite av varje

Just nu sitter jag och kämpar mig igenom studiehandledningen, sida för sida. Har bara två sidor kvar nu som jag tänkte att jag skulle bli färdig med imorgon. Då har jag två veckor på mig att plugga in allt vilket låter helt rimligt. Det är bra med studieguider där läraren spaltat upp allt man ska kunna inför tentan, det är verkligen en hjälp på vägen, inte lätt att sitta med alla litteratur och gissa sig till vad som är av vikt och inte.

Samtidigt som jag är så här flitig så går tvättaskinen för fullt nere i tvättstugan, om en stund är det dags att hänga den siska tvätten på tork, härligt doftar det med nytvättade sängkläder och handdukar! Ska ta och dammsuga idag också, det behövs nu, speciellt efter allt bökande med kläder och tvätt, det dammar gott...

Ikväll är det dags för veckans tredje träningspass, Step, har fortfarande ömma lår efter söndagens och måndagens aerobicspass men det är ändå en skön känsla. Ett bevis på att kroppen fått kämpa lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar