lördag 12 februari 2011

Dagen efter fredag men innan söndag

Då var jag i Gbg och här ska jag stanna hela nästa vecka. Mamma kom igår och vi hade en riktigt mysig kväll, imorse blev det en morgonpromenad i 13 minusgrader, burr, en härlig frukost och sedan lite packning för min del. Vi tog en tur till Knalleland innan vi åkte mot Gbg, mamma köpte Rolling Stones t-shirtar till pappa och jag köpte två par velourset på Cubus, älskar deras mysset, förbrukar många under ett år. Det blev ett aprikosfärgat och ett marinblått.




Nu ska jag strax in i duschen, sedan ska jag skala potatis. Ikväll kommer mormor och morfar hit på middag. Då blir det lax med färskpotatis och cherrysås. Stor risk att melodifestivalen kommer att ses på tv, är måttligt intresserad egentligen, känns tjatigt och långdraget.

Min älskling borde snart vara framme vid Ramundberget, en vecka på var sitt håll står på schemat. Det kan vara bra att vara ifrån varandra lite då och då, men det är inte roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar