söndag 13 februari 2011

Sköna söndag

Nu har jag precis klivit ur jacuzzin, har gottat mig en stund. Peelade mig med Aloe Vera skrubben och smörjde in mig med body lotion från samma serie. Helt underbara produkter! När man solar är det ju viktigt att få bort gammal torr, död hud så att färgen sätter sig bättre. Peeling några gånger i veckan gör susen.

Idag har vi varit ute på en söndagspromenad i det fina vädret tillsammans med Carina och lille Lukas. När vi kom in blev det en fika. Ett par timmar senare satt vi i soffan med var sitt glas vin. Det har sannerligen varit en lugn och trevlig dag med en del gott! Får köra hårt på gymmet på tisdag och torsdag, ska passa på under lunchrasten hade jag tänkt. Ska ju pendla till Borås tre dagar.

Nu blir det en kopp te och mormors goda banan/chokladkaka i väntan på ett avsnitt av solsidan. Klockan 21 börjar en Wallanderfilm som jag inte har sett. Bra avslutning på en härlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar