torsdag 21 april 2011

Glad Påsk!

Det svider i ögonen, pollen kombinerat med intensivt skrivande på hemtentan. Har ägnat större delen av dagen åt uppgiften. Har även hunnit med att promenera med Charlie, badat Charlie och suttit ute i solen en kort stund.
Nu avnjuts en lime/cactus cider med is, det är jag värd känner jag! Tryckt i mig godis från påskägget också, det kände jag mig inte fullt lika värd... Men men, det kommer ätas mycket gott den här helgen, det är ju påsk, inget att göra något åt, får vi ta och träna bort nästa vecka på Friskis. Japp!

Imorgon åker mamma, pappa och jag till Carina, Jörand och Fredrik i Värmland över helgen. Vi ska hjälpa till och röja lite för de har sålt huset. Jag ska färdigställa arbetet också. Eländet förföljer mig, det tar aldrig slut! Tre arbeten på tre veckor med praktik, rimligt? Suck.

Trevlig påskhelg! Ät inte för mycket godis, man kan börja må illa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar