fredag 13 maj 2011

Blondin

Det är bestämt, bokat och klart. Jag ska bli blond igen. Det känns bra, trivs som brunett men jag tycker om förändring och dessutom är det mer lättskött på sommaren eftersom solen bleker så. Vi får se vad som händer till hösten, kanske blir det en toning igen. Det får bli ljusbrunt i så fall, för den färgen jag har nu känns för mörk. Den 7 juni har jag fått tid . Det är lite knepigt att gå från brunett till blondin. Man kan tydligen inte bleka det, om man vill behålla håret på huvudet vill säga... Den 7 juni har jag fått tid och då blir det massa ljusa slingor, sedan får solen hjälpa till på traven, så det kommer bli ljusare och ljusare med tiden.

Förra sommaren gjorde jag också slingor, då trivdes jag dock fortfarande så bra i det mörka eftersom jag inte varit brunett så länge, jag kände mig därför inte helt tillfreds i det blonda varför jag bara var blond några veckor innan jag färgade tillbaka. Nu har jag varit mörk såpass länge att jag ser fram emot att bli mitt gamla jag igen, blond.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar