torsdag 26 maj 2011

Uppdatering

Jag är så trött, känns som att jag inte kan bli pigg längre. Det är antagligen för att det är oändligt mycket att göra just nu, har haft fem arbeten att göra under praktikveckorna i hemsjukvården. Sanslöst. Nu har jag precis gjort färdigt den tredje, i helgen börjar jag med den fjärde och på måndag ska gruppuppgiften göras så att vi kan ha seminarie på tisdag och sedan få sommarlov! Vädret har dessutom varit kasst så länge nu, vill ha tillbaka solen och energin. Imorgon är det sista dagen i Skene, det känns skönt faktiskt, har haft det väldigt bra och fått göra mycket saker men nu är man ett steg längre och närmare välförtjänt ledighet. Åtminstone i tre veckor, sedan blir det jobb i 6 veckor och efter det ytterligare tre veckor ledig tid innan sista terminen drar igång den 30 augusti! Nästa fredag bär det av hem till Gbg där vi ska spendera hela sommaren i och med att vi jobbar där, dessutom är det härligt att bo i hus med trädgård och närhet till havet, bättre än att sitta i en lägenhet fastän vi har balkong...

På söndag är det mors dag, det får man inte glömma. Vi ska fira våra mammor genom att bjuda på middag, det blir mysigt. Jag vet inte vad jag ska laga ännu, men det bli hallon och jordgubbspaj till lefterrätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar