tisdag 21 juni 2011

Inspriation

På torsdag tänker jag åka förbi IKEA och köpa nya gardiner till lägenheten, känner för lite nytt. Hade tänkt gardiner i beige till vardagsrummet, de vi har nu är vita. Köket likaså, beige istället för det väldigt ljusa vita. Har en tanke om att flytta de beiga gardinerna vi nu har i sovrummet till köket. Till sovrummet något vitt, ljusa upp rummet lite till! Köpte två vita kuddar idag här i Falkenberg som liknar de man kan köpa på HM Home:


HM 249:- Jag köpte för 79:-/st. FYND!


Köpte en vit tavla till sovrummet också, med texten " Det vackraste jag vet är att se dig när du sover, här råder stilla frid och jag glömmer både rum och tid." Den ska jag ställa på hyllan över tvn. Två vita kuddfordral ska jag ha istället för de två beiga kuddarna som nu pryder sängen, hittade till bra pris på IKEA, hoppas de ser bra ut i verkligheten:
När det gäller gardinerna har jag kollat ut några alternativ, får helt enkelt se i butiken vilka som ser bäst ut.


Sovrummet?



Vardagsrummet?

Återkommer med bilder på det färdiga resultatet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar