måndag 6 juni 2011

Veckans aktiviteter

Lördags: Kom hem till Gbg, packade upp alla tusen saker. Vi fick in ALLT vi ville ha med oss i bilen. Polon rymmer mer än man kan tro, det gäller bara att packa rätt!


Söndags: Spenderade hela dagen på Olofsbo camping hos mormor och morfar. Vädret var kanon och jag brände mig....


Måndag: Jobbat 7-14. Jag cyklade vilket var underbart dit, mindre underbart hem, 30 grader, gassande sol, kvav luft, mycket uppför och motvind hela vägen. Efter jobbet åkte mamma och jag till Borås för att hämta blomlådorna på balkongen som inte fick plats i bilen i lördags. Vi har suttit och myst i trädgården och druckit mousserande, mamma och pappa firar 24 år som gifta idag.

Tisdag: Dags för slingor i håret. Hoppas det bli bra och att jag trivs lite längre än tre veckor den här gången. Det känns så faktiskt, det är kul att förändra sig lite. Till hösten blir det sannolikt mörkt igen, men det är mer lätthanterligt med blondare toner på sommaren när solen bleker så. På eftermiddagen kommer Lukas hit, ska passa honom i en vecka, roligt för Charlie som får lurvigt sällskap.

För två år sedan var jag så här ljus i håret!

Onsdag: Dags för en tripp till Gekås. Shoppa bort lite skattepengar.


Torsdag: Till Elisabethskolan för nedanstående behandling, ska bli ljuvligt. Det är bra att få presentkort!
Decleor Aroma Detox kroppsinpackning (ca 75 min)Härlig kroppsmask som ökar förbränningen i våra fettceller.
Har en dränerande, renande och utrensande effekt.
Örtpeeling av hela kroppen, ryggmassage med ett ljuvligt kroppsbalsam,
som följs av en mineralrik lerinpackning för den optimala utrensande effekten.



Fredag, lördag, söndag: Inget planerat för tillfället, slappa, gå på promenader och sola om vädret tillåter det. Njuta av ledigheten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar