måndag 18 juli 2011

Den närmsta tidens planer

Haft en ledig dag idag efter en helg bestående av jobb. Har inte gjort mycket, var med älsklingen på frölunda torg en sväng och så blev det en glass på Triumf. Varit mycket trött idag, ändå har jag inte lagt mig ännu, inte bra. Hade en "rå om mig själv stund" nu ikväll. Badade i jacuzzin, peelade mig, det blev ansiktsmask och sedan mjukgörande bodylotion. Nu är jag len som sammet. En skön avslutning på dagen, imorgon blir det jobb igen 14-21, även onsdag består av jobb 8-14 och sedan bär det av mot Falkenberg och tre nätter i husvagnen hos mormor och morfar. Mamma och pappa åker till Skottland i två veckor och jag ska jobba så de ska passa Charlie. Själv ska jag bo hos Mattias från söndag för det är inte kul att bo ensam i en hel vecka...

Nej, om jag skulle samla kraft så jag kommer ur soffan så att tänderna kan borstas och kroppen få sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar