lördag 13 augusti 2011

Back to reality

Nu ska jag borsta mina gaddar och sedan ska jag lägga mig och läsa, blir nog inte många sidor känner jag i ögonen.

Imorgon ska mamma, pappa och jag till Borås. Först lämna av lite av mina saker hemma och sedan blir det kalas hos kusinen. Trevligt!

På måndag åker Mattias och jag till Malmö och stannar till torsdag. Sista "semesterdagarna" nu innan det är dags att återvända till vardagen. Nästa torsdag flyttar vi hem igen och på tisdagen därefter börjar skolan, sista terminen, hur underbart som helst! Ska faktiskt bli skönt att komma in i de gamla vanliga rutinerna nu igen. Framförallt att börja träna igen, phu så onyttig jag känner mig, ändring på det snart. Nyttigare mat och mer rörelse så ska de extra sommarkilorna snart vara ett minne blott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar