tisdag 30 augusti 2011

Kvällsritual

Då var introduktionsdagen till sista (!!!) terminen gjord. En hel del i höst, men de säger att tiden kommer rusa och det tvivlar jag inte en sekund på. När man får klart för sig vad som förväntas blir man smått svettig men jag ska tänka positivt, det kommer att gå bra! Snart är det över och jag får titeln sjuksköterska!Nu har jag hällt upp min dagliga kopp kvällste, så gott och mysigt att dricka innan man kryper ner i sängen. Vattenmelon blev det idag också, några, eller ganska många bitar, så nu kommer väl jag få störd nattsömn.....
Imorgon har vi den första föreläsningen i kursen vetenskaplig teori och metod, 13-16, sovmorgon! Fast jag ska hinna läsa S-HLR häfte och träna lite läkemedelsräkning innan hade jag tänkt. Hoppas disciplinen håller i sig terminen ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar