måndag 17 oktober 2011

Liten uppdatering

Här är det fortfarande förkylt. Ont i halsen idag och rösten lite kraxig. Tagit en Ipren och den gör verkligen susen. Hoppas på en god natts sömn och att jag mår bättre imorgon. Får se om det blir någon träning då, vill hemskt gärna men samtidigt vill jag inte bli sjukare. Vågskål.

Ingen träff i skolan denna vecka, Jessica och jag ska läsa igenom artiklar på hemmaplan. Det tar sådan tid! Hade möte med vår handledare idag, blev vi något visare? Nja. Snarare ner förvirrade kändes det som. Lite svårt att tänka sig att vi ska lämna in ett färdigt examensarbete den 19 december. Men det ska vi! Och det kommer att bli bra, vi får kämpa vidare.

Imon ska jag ta mig ner på stan och köpa present till lilla Alicia som ska döpas på lördag, så blir det artikelläsning och förhoppningsvis träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar