onsdag 26 oktober 2011

Varför arbetar jag inte som inredare?

Det hade blivit mycket mer ekonomiskt, inreda och få betalt för det. Nu inreder jag och betalar. Fast, det är ju extra roligt att få det fint hemma hos sig själv... Kan inte rå för att jag tycker det är så skoj! En vanlig morgon här hemma kan jag gå och flytta om saker och piffa till inredningen, lite som terapi för mig.

På fredag förmiddag åker jag till Gbg, Mattias åker på kvällen. Jag ska till IKEA och köpa byrån och sängborden till sovrummet! På lördag blir det fika på Kungsmässan med alla mina syskonbarn samt mamma och pappa och så är Mattias och jag bjudna till Katrine och Josef, det blir middag och bowling! På söndag ska jag jobba, hela dagen lång. Det blir alltså ytterligare en fartfylld helg, trevligt.

Åh! Det kommer bli så fint i sovrummet! Ska till din florist nere på stan imorgon och köpa två blomsterarrangemang som jag spanat in. Jätte söt plantering i vit kruka med en liten skylt i också, kan det bli bättre?! De ska få stå på sängborden. Bilder kommer när det blir läge för fotografering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar