torsdag 17 november 2011

Lite om mycket

Lite jobb med examensarbetet blev det i förmiddags, färdiga med resultatet nu, hoppas vi!

Vid lunch hämtade Mattias mig, vi åt lunch och åkte sedan mot Rävlanda. Hälsade på Mattias lilla systerson, en vecka gammal och ljuvligt söt! Jag smälte direkt. Vi blev kvar där några timmar....

Stannade på City Gross på vägen hem, aldrig handlat där innan, ska vara bra och billigt sägs det. Vi hamnade såklart där mitt i rusningen, dessutom var det något jippo där, enorm folkmassa! Gratismat i form av smakprov och korv med bröd lockar kan man konstatera. Hua! Jag blev inte jätte imponerad, kommer nog inte åka dit igen om vi inte har vägarna förbi. Det ligger lite längre bort från oss än alla andra mataffärer.

När vi kom hem målade jag sänggaveln för andra gången och jag anser den nu vara färdig! På lördag ska vi tapetsera! Köpte tapet igår, kommer bli fint.

Nu ligger jag nerbäddad i sängen, i vardagsrummet.... Känns lite annorlunda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar