torsdag 29 december 2011

2012 kommer få en spännande start!

Är hemma hos mamma och pappa igen, åkte tillbaka till Borås en sväng för att ha praktik tisdag och onsdag. Nu stannar jag här till efter nyår, den 3:e blir det nog hemfärd igen. Ska ha praktik imorgon eftermiddag/kväll igen, det blir en tur fram och tillbaka, dag åtta av tio, skönt!


Ikväll ska vi hem till mormor och morfar på middag, morfar fyller år, det blir fullt hus, trevligt! Innan dess ska mamma och jag en tur till IKEA, jag ska egentligen inte ha något men känner jag mig själv rätt så åker jag därifrån med lite ljus i alla fall...


Två veckor kvar till examen imorgon då, sansöst! Beställde lite prylar igår, examenspresent från någon kanske. Roligt att få saker man behöver och vill ha.




En vit ID-kortshållare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar