fredag 2 december 2011

Det senaste

De senaste dagarna har inte bestått av så mycket annat än hårt arbete med uppsatsen. Det börjar lida mot inlämning, den 19 december ska den vara färdig. Vi närmar oss med stora steg måste jag ändå säga, det känns bra.

Jag har faktiskt hunnit med lite julbak också, lussekatter, mjuk pepparkaka och lite olika sorters småkakor. Julstämningen är inte direkt hundraprocentig kan jag känna... På kvällarna lite mer, när det är mörkt och man tänder upp levande ljus men på dagen är den fullständigt bortblåst. Regn, rusk och blåsigt väder förknippar i alla fall inte jag med vinter och jul. Strunt i snön då, men det kan väl åtminstone bli kallt? Tråkigt. Har bestämt att jag aldrig mer ska klaga över stora mängder snö under vinterhalvåret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar