onsdag 14 mars 2012

Njuter av livet!

Vilket underbart väder!!! Blir så lycklig i hela kroppen. Igår (jag vet det kanske är lite tidigt ändå...) tog jag upp vårskor och vårjackor från källaren och packade ner allt som har med vintern att göra. Blir det ett bakslag får jag helt enkelt frysa.

Varit en sväng i Gbg mån-tisdag, var hos tandläkaren igår på undersökning. Det var dags att skriva på nytt friskvårdsavtal, eftersom jag har god munstatus (lite skryt där) betalar jag drygt 400:- per år, då ingår allt. Bra deal eftersom det annars kostar skjortan att gå till tandläkaren!

Nu sitter jag på balkongen i värmen och njuter, ska jobba ikväll. Vilken energi man får när vädret är så här fint, inget känns betungande. Imorgon och på fredag blir det dagpass och sen åker Mattias och jag till Gbg över helgen. Vi ska på hockey på lördag och efter det ska jag på bio och ut och äta med systrarna och mamma. Det blir två lediga helger i rad nu, skönt. Nästa helg blir full av aktivitet den med, min födelsedag på fredag, som ska firas på lördag hos mamma och pappa. Så ska Mattias systerson döpas på söndagen. Full rulle.

Nu ska jag stänga ögonen och njuta av solen en stund innan det är dags att bege sig mot sjukhuset, full av energi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar