söndag 4 mars 2012

Sovmorgon!!!

Vaknar tidigt även om jag är ledig nu för tiden, har blivit automatiskt inställd på nått sätt. Men det brukar gå bra att somna om, idag gjorde det verkligen det. Nu ska jag upp och möta dagen. Hoppas solen kommer fram även idag, ser lite grått ut... Mamma och jag ska till mormor och morfar och promenera och fika. Sen ska vi hämta pappa vid båten, äta en god middag och sedan beger jag mig hem igen. Börjar 14 imorgon, härligt. Tänkte jag skulle fixa ordning balkongen lite,vårstädning så det går att sätta sig därute i solen och njuta! Ska köpa två nya fällbara stolar med goa dynor och ett nytt litet bord, kanske ett sådant man fäster på räcket. Trött på hårda cafestolar som man inte kan luta. Då blir det gott att slå sig ner där ute med en kopp te i vårsolen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar