onsdag 11 juli 2012

Gjort & ska göras

Hade ledig dag igår vilket var skönt! Vädret kan ju bli bättre nu däremot, för trist! Var och tränade och så blev det lite shopping, rea! Fick tag i några söta klänningar och fler leggings. Korta leggings med spetskant som blir perfekta att ha under korta klänningar och tunikor.

Idag blir det ett kvällspass på jobbet, innan dess ska jag dammsuga och så ska det packas en väska för en helg i Falkenberg hos mormor och morfar. Åker direkt efter jobbet på fredag och stannar tills söndag eftermiddag, ska jobba min första natt mellan söndag och måndag, spännande! Natten mellan måndag och tisdag blir mitt andra nattpass, sedan blir det inga fler förrän i oktober, blir lagom, utan att ha provat känner jag att natt inte riktigt är min grej.

Mattias semester börjar nästa vecka så han åker till Norge på lördag i en dryg vecka. Då ska jag pendla mellan jobbet och Gbg. Lite trevligare än att bo själv hemma, förhoppningsvis bjuder vädret på soliga dagar så man kan ta en tur till havet efter jobbet eller under lediga dagar. När han kommer hem åker vi till Tjörn i några dagar, det blir mysigt!

En sak till, är så glad över att vi har två bilar nu! Underlättar mycket. Tillskottet är en Volvo V40 2.0T. Den är från 2000 men väldigt fin! Nu kan vi åka i var sin, Mattias behöver ju ha en till jobbet, nu behöver inte jag åka buss när jag är ledig eller han när jag behöver den! Fast vi samåker alltid när jag jobbar dagpass såklart, någon måtta får det allt vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar