söndag 4 november 2012

Lite införskaffat

I onsdsgs var vi i vårat fina hus och kollade runt och mätte lite ytor. Kändes så bra att gå runt och veta att vi snart ska bo här! 

Nu har vi köpt golvet till köket, gästrummet och entrén. Det var lite slitigt att få upp 15 paket till lägenheten, men nu är det gjort. Var på Jysk och hittade fina badrumstillbehör på kampanjpris, hade tittat på sakerna innan men på fullpris, tur jag avvaktade! Samma sak med gardinstänger, vill ha samma som vi har i vardagsrummet nu. Lika i alla husets fönster. Fann till kampanjpris! 

Nu har Mattias anlänt till Spanien och jag till Gbg. Ska vara här stora delar av veckan. Mamma och jag packade ner mycket i lägenheten igår, vitrinskåpets alla glas, köksglas och porslin. Blir besök hos mormor och morfar inatt, mysigt! Men först ska jag till Ikea och köpa handtag till köksskåpen, köket är i lantlig stil men vita träknoppar känns sådär... Kanske kan jag även hitta en fin sovrumsgardin? Jag njuter nu ska ni veta! Himmelriket för en inredningsfantast. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar