söndag 20 oktober 2013

Veckan som försvann

Den här veckan har gått i rasande fart! Redan en vecka sedan vi var i Stockholm, galet. Den här här helgen innehöll annat nöje, jobb. Ska jobba ikväll, ärligt talat känns det helt okej, vädret är ju inte toppen, blir bara seg av att sitta hemma. Bättre att tjäna pengar.
Igår var vi och firade min systerdotter som fyller 16 år idag! Söta Gabriella som ska vara en av mina brudtärnor. God mat och tårta bjöds vi på, mycket trevligt.

En liten update gällande bröllopet. I veckan kom leveransen på saker som jag beställt, var som ett barn på julafton när jag slet upp paketet. Om jag blev nöjd! Kändes så skönt, man är ju aldrig helt säker på om det blir bra när man beställer från internet. Paketet innehöll bland annat en av brudtärneklänningarna, Katrines. Så fin! Precis som jag föreställt mig. Nu vågar jag beställa de andra två, eftersom jag vet att det fungerade bra.

Igår bestämde vi psalmer till vigseln efter en hel del letande. Det var inte helt lätt att hitta psalmer som kändes rätt. Finns många men långt ifrån alla föll oss i smaken. Känns bra att det är bestämt nu, det är många val som ska göras. Vi är inte helt klara med vigselplaneringen än. Ska kontakta sekreteraren i Bollebygds församling om några veckor. Då får vi veta vilken präst vi får, kanske den vi önskat. Sen är det dags för en träff med denne präst så vi kan gå igenom allt, ordning, musik, psalmer och det som hör vigseln till. Snart bara 4 månader kvar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar