fredag 27 december 2013

Tacksam!

Då var julhelgen förbi, svisch sa det... Men lite nyårshelg ska vi också ha innan festligheterna är över för ett tag framöver. Det har varit en mysig jul som spenderats tillsammans med nära och kära. Väldigt fina julklappar hade jag tydligen gjort mig förtjänt av också! Tack så oerhört mycket för det.  Fick hudvårdsprodukter från Nimue, presentkort på 60 min ansiktsbehandling på LenHud, Victorias secret produkter (parfym, bodyspray, bodylotion, duschtvål, en stor väska och en festväska/necessär) en väääldigt stor peng från mormor och morfar som hade förts över till mitt konto (ni är för underbara!!!) myskläder, små serveringsskålar med lock, läppglans, vitaminer från Forever living products, tre sorters te i burkar från NK, Yankee candle, örhängen och armband, ett presentkort (från mamma och pappa) där det stod att jag skulle få en ljuvlig brudbukett!! Kanske har jag missat något... Jag är i vilket fall så tacksam över allt jag fått!

Ikväll skulle jag ha gått till jobbet och arbetat natt, men kroppen ville något annat. Fått urinvägsinfektion. Molande värk i magen och frusen. Det blir till att vila i kombination med att knapra Ipren och antibiotika så kör vi på en jobbnatt imorgon istället.. Så kan det bli.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar