söndag 8 juni 2014

Halvvägs!

Klockan är drygt ett på natten och här sitter jag på jobbet. Natten som pågår och en till väntar. Sedan blir det nattjobb även nästa helg, sedan blir det inga fler förrän vecka 30. Jag är ingen exemplarisk nattjobbare egentligen,  inte svårt att jobba på natten men svårigheter att sova under dagtid. Då blir det problem i det långa loppet.  Som tur är behöver jag bara jobba enstaka nätter och då max två i rad.

Idag (igår...) var jag och Mattias i Gbg. Vi var på Frölunda torg en sväng och så provkörde vi Skoda, lutar åt att det blir en Skoda Octavia till hösten! Fin bil och väldigt komfortabel.

Nu har 20 hela veckor av graviditeten passerat, vilket innebär att vi är halvvägs! Otroligt vad fort tiden har gått... Jag njuter varje dag av min lilla mage som putar allt mer. Känner lite fladder och kurr men inga typiska sparkar än, det dröjer nog ett par veckor till. Det blir mysigt när även Mattias kan se och känna lillans rörelser.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar