onsdag 30 juli 2014

Vecka 28 och sortering av kläder!

Jag jobbade natten till idag, inget stort fan av att jobba natt egentligen eftersom jag har så svårt att sova på dagen. Men nu som gravid känns det okej att jobba natt. Lugnare tempo nattetid, inte lika mycket spring vilket mina stackars svullna fötter och anklar tackar mig för! Nu är jag ledig till fredag natt och därefter har jag semester igen en vecka, härligt.

När jag sovit bort hela förmiddagen satte jag igång att ordna med alla skruttans kläder! Klippte bort alla prislappar och sorterade efter storleksordning. Upptäckte att storlek 62 låg på första plats när det gäller klädmängd. Hade inte lika mycket i 56 och väldigt lite i storlek 50. Frågan är bara hur mycket som behövs i den minsta storleken, de växer ju så snabbt... Jag ska köpa något mer i 50 som ska bli hemresekläder från BB!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar