onsdag 24 september 2014

Bio i höstrusket

Hemkommen efter en mysig kväll med mamma på stan. Vi åt middag på Springrolls och så var vi på bio efteråt och såg Min så kallade pappa. Den var mycket bra och kan varmt rekommenderas att ses!  
Varit lite slö de senaste dagarna. Åkt på någon lindrig variant av förkylning, hoppas det inte blir värre. Inte fått gjort så mycket idag, låg i sängen till halv elva, himla skönt att dra sig riktigt länge ibland. Somnar ju ganska sent och sover inte helt hundra så det behövs tas igen då och då. Jag har i alla fall plockat fram lite tjockare jackor och höstskor och lagt undan sommarskor och de tunnaste jackorna. Känns som att de kommer väl till pass just nu, hösten kom över en natt. Riktigt ruggigt.

Imorgon är det 30 dagar kvar till skruttans beräknade födelse. Kan ju dock bli 44 om det vill sig.... Jag hoppas verkligen att jag slipper gå över tiden så länge men samtidigt är jag inställd på att det kan bli så som förstagångsföderska. Imorgon ska jag ta och packa en liten BB-väska med saker vi ska ha med till bebisen och så ska napparna och nappflaskor kokas. Sen är det dags för näst sista tillfället på gravidyogan imorgon kväll. Tiden skenar iväg! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar