onsdag 25 augusti 2010

Hösten, I'm ready!

När jag hade varit flitig och pluggat en hel del så åkte jag iväg till Frölunda Torg. Skulle köpa mp3-spelare och det gjorde jag, den som jag var ute efter fanns på Clas Ohlson, kanon! Jag kom på att jag behövde en ny foundation också, nu kommer hösten allt närmare och det betyder att solbrännan sakta (nej, inte så sakta, ganska fort faktiskt...) men säkert ger sig av för den här gången. Med andra ord, det är dags att börja använda make up kräm igen. Det fanns en djungel av olika märken och färgtoner och jag blev helt nollställd. Som tur var fanns där en trevlig expedit som hjälpte mig till rätta. Så efter mycket provande och kletande fann jag den som passade mig allra bäst.
Loeral True Match 149:- på HM
Min färg heter N5 Sand

På HM fann jag även två supersöta necessärer, en stor och en mindre. Dags att byta ut min sminkväska nu (den vägrar bli ren, hur mycket jag en tvättar och skrubbar) så jag köpte dom, den lilla blev perfekt för alla läppglans och läppstift.




Allt har sin plats...

Musiken är överförd till mp3-spelaren och snart är jag redo att bädda ner mig. Upp och plugga imorgon innan det är dags för det efterlängtade besöket hos frisören.

Bokade in mig på friskispass på söndag och måndag, det blir de första efter sommaren, blir intressant att se hur det går... Heja heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar