tisdag 21 september 2010

Det går bra nu

Vilken underbar känsla det är att vakna upp och känna sig lycklig över att man presterat något bra. Den känslan vaknade jag upp till i morse, en sten har fallit från mina axlar. Är så glad och stolt över mig själv, äntligen är kursen som ställt till det för mig färdig och jag kan släppa det och gå vidare. Att vara i fas är nog den skönaste känslan under hela utbildningen, att inte ha något som släpar efter. Den värsta persen är över, phu!

Nu ska jag strax ner till källaren och fixa lite, ska organisera om lite i klädkammaren först. Sommarklänningarna får ta plats innerst, underst så att hösttunikorna/klänningarna kan bli mer lättillgängliga.  Förresten, för ett tag sedan fick jag bonuscheckar från HM på 550 kronor! Jag använde dom igår, köpte basplagg i form av fyra toppar, men hittade också två söta tunikor. Fick 20 kronor tillbaka, har aldrig någonsin fått pengar när jag shoppat, kul.


Jag känner mig bättre idag, inte lika trött. Ska utmana ödet lite och gå på ett träningspass i eftermiddag. Dans/aerobic, får ta det lugnt men jag behöver röra på mig, blir bara segare av att sitta hemma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar