tisdag 19 oktober 2010

Det blir inte alltid som man tänkt sig

Känt mig så seg och fullständigt intiativlös idag. Allting har gått i snigelfart... Kom inte speciellt långt med arbetet, det tog sin lilla stund att bara förstå vad det är uppgiften går ut på, vad den ska innehålla. Har fortfarande inte hundra kläm på det. Större arbete än jag först trodde, jaja, det löser sig. Imorgon ska jag i alla fall börja skriva lite smått på bakgrunden och syftet.

Någon träning blev det inte heller! Varit så slapp och trött idag så jag fick inte igång motivationen alls, och detta regnrusk, usch! Vill inte gå utanför dörren. Imorgon däremot, då blir det ett pass, så måste jag förbi biblioteket, som jag inte heller var på idag.

Dammsugning har jag i alla fall åstakommit idag, jag har vikt tvätt också, fantastiskt. Men men, man måste väl tillåta sig själv att ha en slappdag då och då. Det har ju varit ganska skönt faktiskt.

Nu blir det snart hemlagad pizza, och nej, det är inte jag som gör den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar