lördag 27 november 2010

Har bestämt mig!

På torsdag åker jag till Stockholm och möter mamma som varit där på möten, vi ska stanna i två nätter. DÅ ska jag köpa mig en Iphone, jag har tänkt klart. Mamma köper min gamla (som inte är speciellt gammal...) eftersom hennes nyligen gav upp. Bra tajming! Så blir det lite julklappsshopping, restaurangbesök, bio och mys! Framför allt hotellfrukost, ljuvligt! Åker x2000 upp på torsdag förmiddag, ska passa på att plugga på vägen eftersom jag ändå åker själv. Tentan i Fysisk aktivitet och hälsa närmar sig, den 9 december gäller det.

Nu är jag i Göteborg, ska jobba imorgon 13-21.30. Det var längesedan nu, ska bli roligt. Har varit på långpromenad tillsammans med mamma, pappa och Charlie idag. Kallt, kallt kallt. Var skönt att komma in och dricka varm choklad efteråt.

Nu ska jag slå mig ner i soffan och dricka ett glas rött, ikväll blir det dansk sjömansgryta till middag, nytt recept som låter smarrigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar