onsdag 1 december 2010

- 14 grader

Det är så kallt ute, men vackert. Träden är helt vita och det glittrar i snön på marken, jag älskar det här. Det gäller dock att klä sig efter vädret så jag kommer att behöva ta med mig varma kläder till Stockholm för det lär vara ännu kallare där. Ska ju gå på stan, man vill ju inte frysa så man tappar koncentrationen på shoppingen...

Idag gäller det här:
- packa väskan inför Stockholmstrippen
- försöka mig på att locka håret
- fixa naglarna
- färga ögonbrynen
- föra över musik till mp3
- hinna plugga lite?
- ta bussen 17.45 till Gbg

Åker ikväll till Göteborg så att jag är på plats, med tanke på vädret känns det bra. Inte så kul att missa tåget om bussen skulle bli sen. Tåget går 12.40 imorgon, hoppas jag, man vet ju aldrig med SJ...

Mot huvudstaden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar