tisdag 7 december 2010

Hemma igen!

Då var man hemma i Borås igen. Kom hem från Stockholm i lördags kväll och igår var vi och hälsade på farmor och farfar i Grästorp, farfar fyllde 87 år! Hade det supermysigt i Stockholm! Mamma shoppade en hel del julklappar och jag köpte mig en Iphone 4 som jag trivs så bra med, glad att jag fattade det beslutet! Köpte inget mer, vet inte riktigt vad jag ska köpa för julklappar än. Pengarna fick stanna kvar på kontot, ett tag till i alla fall...

Nu har jag blivit förkyld, hade inte tillräckligt varma kläder på mig i Stockholm, det blev svinkallt. Jobbigt när man ska in i affärer, då svettas man ihjäl, vet inte riktigt vad man ska ha på sig. Nu gäller det bara att kurera sig. har vilat största delen av dagen. Tvättat, packat upp resväskan och pluggat har jag också fått gjort. Ikväll ska vi åka och slänga skräp och handla sedan blir det soffan som gäller. Känner mig väldigt orkeslös men vad ska man göra. Imorgon ska jag vila hela dagen om kroppen vill det. 

Igår satte Mattias upp vår julklapp, kaffemaskinen! Kaffekapslar är beställda men kommer inte förrän i slutet av veckan så vi kan inte använda den än tyvärr. Det ska bli så lyxigt och gott! Julgranen var på plats när jag kom hem igår, så mysigt. Har man inte plats för en stor så får man nöja sig med en liten bordsgran, den fyller sitt syfte tycker jag!






Så här känner jag mig just ny, smickrande kort som Mattias tog igår kväll.

Våran julklapp till varandra har fått ta plats i köket!

Den nyinköpta leksaken


Nu är julgranen uppe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar