torsdag 2 december 2010

Ankommen till huvudstaden!

Tågresan gick bra, kunde inte köra lika fort som vanligt på grund av kylan och snön så 20 min längre tid tog det. MEN jag kom fram, var lite orolig där ett tag med tanke på allt som skett med SJ de senaste dagarna.

Nu sitter jag på hotellrummet som är sååå fint! Design, design, design. Riktigt läckert hotell, kul. Om en liten stund ska jag kila ner på stan och äta något, lite sugen på Mc Donalds så det får nog allt bli en hamburgare. Köpa lite gott med mig till rummet sen blir det tvn resten av kvällen. Mamma är på middag med jobbet så jag ska mysa själv här. Skönt faktiskt för jag är seg efter resan. Ladda inför morgondagen när shopping står på schemat. Ska bland annat till telia och köpa mig en Iphone, känner mig nöjd över det beslutet, tvivlar på att jag kommer ångra mig. Dock så är jag inte 100% förtjust i den nya modellen, tycker inte om designen konstigt nog. Gillar den äldre variantens lite mer "tjocka stil" Nåja, vi får se, känns ju helt fel att köpa något som är äldre men samtidigt så måste man tycka om allt med telefonen och utseendet är för mig väldigt viktigt. Skulle räcka med 3gs för mig, dessutom blir det billigare. Det återstår att se vad jag beslutar mig för imorgon.

Nu, ut i storstadskvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar