onsdag 19 januari 2011

Varför är det godaste inte nyttigt? Förstår inte.

Nu har jag bäddat ner mig, tid att läsa min nyanlända Veckorevyn.


Idag har det varit jobbigare än någonsin att motstå onyttigheter. Trött på frukt, ge mig lakrits, mjölkchoklad och Ferraribilar med colasmak! Nästa vecka ska jag börja träna, tre gånger i veckan ska jag försöka få till. Måste börja äta lite mer då så jag kommer gå över till viktväktarvarianten. Lagom med mat, mindre onyttigt och mycket rörelse. Vill kunna leva och äta som jag vill och med motionen kommer så mycket gratis, när man väl äter en gottepåse kan man njuta på ett mer okej sätt.

Idag har jag ätit följande: Frukost= 1 skiva grovt bröd, en banan och te. Lunch= sallad med en burk tonfisk. Middag= 1 kotlett med kokta grönsaker. Mellanmål= frukt.

Imorgon är det föreläsning mellan 9-12 som gäller, efter det kanske en härlig promenad står på schemat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar