fredag 18 februari 2011

En trevlig fredag

Vilket skönt väder vi har belönats med idag, och det ser ut att hålla i sig i flera dagar framöver, underbart. Det blev en långpromenad med mamma och Charlie i förmiddags, det var kyligt i luften men solen värmer faktiskt nu. Sedan blev det en tur in till stan där jag åt lunch med Katrine, det var trevligt, som alltid! Hemma nu, slappa som gäller resten av kvällen. Sushi står på menyn idag, jag tyckte inte alls om det från början men nu är det riktigt gott! En god soppa till förrätt och ett glas vin till, bra avslutning på en fin dag!

Imorgon ska vi på kalas och fira Markus, min kusin, som fyllde år i veckan. På söndag blir det hemfärd till Borås. På måndag börjar jag på Neonatal, kl 14.30 ska jag vara där, så spännande!

Imorgon kommer han äntligen hem, han är efterlängtad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar