onsdag 16 februari 2011

Gäsp, suck, pust

Det var lägesedan jag var så här trött, försår inte vad tröttheten kommern ifrån... Känt mig helt slut mestadels av den här dagen. Var och tränade efter förmiddagens föreläsning, det blev 7.5 km på indoor walking maskinen, det kändes i och för sig skönt men inte blev jag något piggare efter det passet.

Nu har jag precis ätit middag och tröttheten håller i sig, aningen värre än innan, trodde inte det var möjligt. Sitter med en kopp smörkolakaffe och hoppas att denna dryck håller mig vaken ett par timmar till.

Imorgon är det föreläsningar som står på schemat under dagen, åker sedan direkt från Borås till mormor och morfar som bjuder på middag. Under kvällen ska mamma, mormor och jag gå på bio, vi ska se The Kings Speach.

Jag längtar jätte mycket efter dig nu Mattias, jag vill att du ska komma hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar