torsdag 3 februari 2011

Inte så långt kvar nu....

Det här sista året kommer gå i rasande fart, det är jag övertygad om. Motivationen är på topp och jag ska kämpa och ge allt jag har!






Just nu sitter jag och är nyfiken över vilken praktikplats jag fått i den valbara kursen. Valde Pediatrik och önskade platser förra veckan, överst på listan hamnade Neonatalavdelningen på Borås sjukhus. Därefter blev det ett par avdelningar på Drottning Silvias barn och ungdomssjukhus, samt Neonatalavdelningen på Mölndals sjukhus. Har fördelen att kunna bo hos mamma och pappa om jag får en plats i Göteborg, det handlar om tre veckor. Vill så väldigt gärna få en plats på Neonatal men skulle det inte bli så, så känns det som att det blir bra ändå. Äntligen vård av barn, det jag brinner för. Så får alla som vill två dagar på Förlossningen/BB också, OM jag ser fram emot det!!! Vet inte om det var nu under barnpraktiken eller nästa som blir på vårdcentral men jag ska dit i alla fall och det ska bli så roligt. 


Kommer inte beskedet om praktikplatsen snart?......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar