onsdag 2 februari 2011

Lill-Lördag

Sitter i soffan och andas ut efter ett intensivt gympass, det värker lite gott i musklerna nu. Solade innan, det är så härligt! Har precis duschat och strax blir det en tur till Netto för lite inköp till dagens middag, pasta och kycklingsallad. Charlie har lagt sig så mysigt med huvudet i mitt knä så jag blir nog sittande här en liten stund. Var hemma i Gbg från lördag till tisdag, var bl.a och hälsade på farmor och farfar, så har jag umgåtts med min kära mor och far. Har ingen mer skola förrän tentan nästa fredag så jag njuter i fulla drag av ledigheten och denna lugna start på terminen.

Charlie fick följa med mig hem, har lite delad vårdnad om skrutten. På lördag kommer mamma och pappa och hämtar honom, då blir det middag här, Mattias föräldrar kommer också.

Vad godissugen jag blev, kanske blir något gott som trillar ner i påsen från affären, det är ju nästan lördag idag faktiskt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar