söndag 23 oktober 2011

Jo då, så kan det gå!

Byrån och vägghyllan i sovrummet är sålda och hämtade! Igår kom det ett trevligt par och packade sin bil full. Det gick väldigt snabbt allt så jag fick med kort varsel tömma alla lådor och placera innehållet i påsar samt montera ner hyllan, vilket gick bra! När det gäller sängramen har jag ändrat mig, säljer inte den utan ska måla den vit, när det blir vet jag inte än. Ska börja med att köpa den nya byrån och sängborden nästa helg, kanske räcker det så länge. Kommer bli så mycket ljusare ändå så sängramen kanske inte "skäms" för sig trots att den är i ek och resten vitt. Time will tell. Den nya vägghyllan i vitt kom mamma med igår, skulle montera den direkt och upptäcker, trots identisk hylla fast annan färg, att hålen för upphängningsskenan inte sitter på samma ställe... Jag som hade tänkt använda samma hål i väggen! Suck, det bli alltså till att borra nya hål idag, när Mattias kommer hem med slagborren. Varför ska något gå lätt och smidigt?? Nåja, det är tur att hålen inte kommer att synas.

Så här ser det ut än så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar