söndag 23 oktober 2011

Mysig helg

Har haft en väldigt trevlig helg, som inleddes med "ensam hemma" fredagskväll. Tycker egentligen inte att det är så roligt att vara ensam, men ibland kan det vara lite skönt att bara rå om sig själv. Det gjorde jag, blev idol på tv och kladdkaka i magen. Igår var jag på Pernillas lilla dotter, Alicias dop. Det var jättefint i kyrkan och efteråt goda smörgåsar och smarrig tårta! Ett mysigt dop som jag är glad att jag fick komma till! Efter trevligheterna bar det iväg hemåt för att skicka iväg möblerna och sedan kom mamma och Charlie. De sov över här och vi hade en riktig tjejkväll (+Charlie) med vin och thaimat. I förmiddags gick vi ner till Knalleland i det härliga vädret. Nu har de lämnat Borås och jag sitter och väntar på att min kära sambo ska komma hem. Ytterligare en helg går mot sitt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar