måndag 28 maj 2012

Måndag

Nu är jag gott trött, ska nog bädda ner mig snart. Jobb imorgon igen, måndag till fredag den här veckan, ledig till helgen! Helgen som var spenderades på Tjörn, var riktigt mysigt och fantastiskt väder hade vi. Mamma och pappa kom och åt lunch på lördagen, och så kom Mattias syster med man och sötnosen Teo. Det blev grillning och melodifestivalkväll! Till helgen åker jag till mormor och morfar i Olofsbo igen, så avkopplande och behövligt att komma hemifrån under lediga dagar.

Fyra veckor kvar till en veckas semester, då åker vi till Österrike mamma, pappa och jag. Sen blir det jobb några veckor till, semester igen 33,34. Rätt gott att sprida ut det lite. Mattias och jag får ingen semester ihop i år däremot. Det är som det är... Vi får hitta på saker under lediga dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar