torsdag 31 maj 2012

Planer

Vart tog sommaren vägen? Jag som ska till mormor och morfars husvagn i Falkenberg i helgen... Blir lite varmare kläder i väskan är jag rädd. En kväll på jobbet väntar även idag, varit ensam i natt, Mattias är i Gbg på kurs, men ikväll kommer han hem igen. Tycker oftast inte om att vara själv, trist. Fast man behöver väl det också ibland antar jag. Igår skrev jag på förlängt vikariat, så nu har jag jobb fram till 6 januari! Då har jag varit där i ett år, känns så bra, trivs bra på avdelningen, underbara kolleger och intressant patientkategori!

Nu ska jag kolla lite hotell och spa, igen! Tänkte att vi skulle åka bort igen eventuellt sista helgen innan min semester, vi har ju ingen semester tillsammans i år så lite kul får vi allt passa på att göra när vi båda är lediga. Asia spa i Varberg står högst på listan just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar